A mesék világa. Hogyan hatnak a mesék a gyermeki lélekre?
Miért elengedhetetlenül szükséges gyermekkorban meséket hallgatni? Hogyan fejlődik jellemünk, világunk általa?
Témavezető: Hegedűs Renáta

Az alkotó – versei tükrében.
Hogyan, milyen gyermek- és ifjúkori hatásokra válik valaki azzá a költővé akinek egy ország megismeri? – Egy szabadon választott költő fejlődése (gyermekkora, családja, körülményei, betegségei – amelyek elvezettek az alkotásig, a hírnévhez, az ismertséghez.)
Témavezető: Hegedűs Renáta

A környezeti változások (globalizáció) hatása az egészségre
Témavezető: Gergely Kristóf

Meddig élhetünk?
Az eszkimó törzsek rövid, az ázsiai törzsek hosszú élettartamának okai.
Témavezető: Gergely Kristóf

Írj egy fiktív (elképzelt), hiteles (korabeli viszonyoknak megfelelő) történetet! Hogyan lehetett a COVID vírushoz hasonló járványt kezelni az ókori Egyiptomban vagy a középkori Magyarországon?
Témavezető: Simon Miklós

Hogyan hat a koronavírus a világgazdaság fenntarthatóbbá tételéhez?
Témavezető: Simon Miklós

Klíma-pesszimizmus a fiatalok körében
Témavezető: Simon Miklós

Digitális oktatás – a jövő iskolája?
Témavezető: a matematika munkaközösség tagjai

Alternatív gyógymódok a mindennapokban
Témavezető: Illés Ilona

Nőgyógyászati betegségek a XXI. században
Témavezető: Illés Ilona

Rehabilitációs ellátásban részesülők társadalmi integrációjának akadályai és sikerei.
Témavezető: Papp Miklósné

Optikai csalódás – A média hatása a kamaszkori testképre
Témavezető: Pálócziné Gégény Anita

Éhező sejtek – a cukorbetegség kapujában
Témavezető: Borbélyné Magyar Beatrix

Okosan szeretni – Gyereknevelési hibák a XXI. században
Témavezető: Borbélyné Magyar Beatrix

Számomra ez a legszebb hivatás
Témavezető: Varga Lászlóné

Az adaptáció nehézségei
Témavezető: Varga Lászlóné

Lát engem nővérke? Érzések a beteg szemszögéből
Témavezető: Varga Lászlóné

Kommunikációs nehézségek az egészségügyben
Témavezető: Varga Lászlóné

Übergewich bei Kindern und Jugendlichen – (k)ein Problem? (Megelőzhető-e a gyermek- és fiatalkori elhízás?)
Témavezetők: német nyelvtanárok

Wasser als Quelle des Lebens (A víz- az élet forrása)
Témavezetők: német nyelvtanárok

Az egészségügyi és a szociális hivatásokat (iskolánkat) népszerűsítő image film készítése.
Segítők: osztályfőnökök és Gáva Attila

 

Pályázat leadási határidő

2020. november 2.

Pályázatokat fogadja

Dr. Tóthné Vinnai Andrea

Terjedelem

2-8 gépelt oldal +melléklet.
12-es betűméret, 1.5 sortáv

Továbbá

A pályázat jeligés, a nevet és az évfolyamot jeligés borítékban kérjük mellékelni!